Recenzja gry logicznej Ghost Hunters

smartgames_ghosthunters_pack

Łamigłówkę, którą dzisiaj recenzujemy zakupiliśmy osobiście, wybraliśmy ją ze względu na fascynację filmami „Pogromcy duchów”, a markę Smart Games, ponieważ już mieliśmy okazję poznać ich wysoką jakość. „Ghost Hunters” nas odrobinę zaskoczyła, zresztą przeczytajcie – zapraszamy na mlodygiercownik.pl

Pozycja dla dzieci w wieku od 6 lat, dla jednego gracza, 60 wyzwań. Pudełko odrobinę większe niż rozmiar samego produktu. Wewnątrz znajdziemy 60 kart z klimatycznymi ilustracjami, 6 fragmentów puzzli, instrukcję – również w języku polskim oraz kartę rozwiązań. Opakowanie gry jest jednocześnie ramą dla układanki oraz schowkiem na komponenty.

Zwyczajowo w Smart Games dołączano książeczkę z zadaniami, tutaj jest inaczej! Teraz zmieniamy ponumerowane plansze z obrazkami, na których pokazano duchy, tajemnicze scenerie, czasem latarki „podpowiadajki”. Na obrazkach widzimy różne pokoje wnętrza starego domostwa: zakurzoną bibliotekę, kuchnię, salon, strych, schody, ale również teren na zewnątrz – otaczający budynek – ogród, moczary i cmentarz, frontowy podjazd, bramę i drzwi wejściowe. Ilustracje powtarzają się, ale czujemy atmosferę straszenia, jednak nie mocnego horroru, gdyż niektóre duszki są radosne i wydają nam się całkiem niegroźne – w sam raz dla dzieci.

Puzzle są barwione na niebiesko, z jednej strony posiadają namalowaną latarkę i jej promień, na którego końcu znajduje się bezbarwna elipsa, w której ma pojawić się duch. Fragmenty układanki kładziemy zawsze malunkiem go góry. Wybrany element posiada dwie latarki, cztery z nich mają pojedyncze malunki, jeden pozbawiony jest źródła światła. Cztery kształty są jednakowe, mamy także parę. Puzzle posiadają maleńkie nóżki – leżą lekko nad ilustracją. Są plastikowe, zatem nie obawiamy się kiedy spadają na podłogę.

Wyzwania poukładano w kolejności wzrastania poziomu skomplikowania, od łatwego do eksperta. Są ułatwienia dla młodszych dzieci: linie – boki klocuszków, namalowane latarki – odpowiednia barwa i kierunek promienia, przezroczyste latarki – sam obrys, tu już samodzielnie musimy dopasować barwę. Ostrożnie – dwie są niebieskie, a więc można się pomylić! Początkowo mylą nas namalowane na ilustracjach latarki i mamy pomysł, że zastępują one te z puzzli, instrukcja wyjaśnia jednak wszelkie rozbieżności.

Pozycja bardzo nam się podoba, wykorzystujemy ją do zabawy u siebie w domu oraz w pracy zawodowej z dziećmi.

Film: Ghost Hunters – unboxing

Film: Ghost Hunters – przebieg gry

Pisanie recenzji Państwa produktów jest dla nas fascynującym doświadczeniem. Jesteśmy dumni, ponieważ dotychczas zaufali nam:

9 Planet, Alexander, Arcane Wonders, Artyzan kreatywnemaluchy.pl, Baldar, Black Monk Games, Brain Games, Cartamundi, Clementoni, CUBE Factory of Ideas, Czacha Games, Dadada.pl, Daily Magic Games, DANTE SP. Z O.O., DOBRETO Wydawnictwo, Edgard, Edipresse Książki, Egmont, Epideixis, Finebooks, FOXGAMES, Franjos Spielverlag, GeGe Co Ltd, GRAiMY, Granna, Haraka Paka, Heim, ICOM Poland, Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Instytut Praktycznej Edukacji, Jacobsony, Jawa, Kangur Sp. z o.o., Let’s Play, LUDERIS, MDR Dystrybucja, Moaideas Game Design, Octigo Sp. z o.o., OGRY Games, Glosel – taniaksiazka.pl, OUTDOOR Media, Piatnik, Promathematica, RUSSELL KONDRACKI s.j., TACTIC Games, TM Toys, Trefl, Trefl Joker Line, Woodgame, Zakład Stolarstwa i Tokarstwa w Drewnie Marek Bałos, Zielona Sowa Sp. z o.o

Dołącz i Ty!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>